تهران 02188520204 شهرستان ها 02152901

باربری توسط ماشین دانگ فنگ

باربری توسط ماشین دانگ فنگ
خلاصه

باربری توسط ماشین دانگ فنگ (البرز) حمل بار های صنعتی به صورت شبانه روزی

21 1 99

در این مطلب با خودرو کشنده دانگ فنگ آشنا خواهید شد. دانگ فنگ یک شرکت خودرو ساز چینی است که یکی از بهترین کمپانی های خودرو ساز کشنده دانگ فنگدر کشور خود محسوب می شود. این کمپانی در سال ۱۹۶۵ در شهر هوبئی احداث شد. در ابتدا کمپانی دانگ فنگ خودرو های معمولی تولید می کرد اما پس از چندی موفق به تولید انواع خودرو های سواری، خودرو کشنده، انواع کامیون ها و ... شد. این کمپانی در کنار برند های دیگر در رده ۴ برند معتبر خودرو ساز چین محسوب می شود.
اولین واگذاری سرمایه برای کمپانی دانگ فنگ در سال ۲۰۰۷ بود که هنوز هم ۷۰ درصد این سرمایه گذاری در اختیار دولت مرکزی قرار دارد. اگر به معنای لغت دانگ فنگ توجه کنید این لغت یعنی باد شرقی. این کمپانی به کمک دو برند دیگر ولووتراکسو رنوتراکس به بازار های پر قدرت و پر فروش اروپایی راه یافت. دو مدل کامیون های کشنده دانگ فنگ در ایران مونتاژ شده است به نام های T300و T375 . .
البته در حال حاضر به دلیل وجود تحریم های ایران شرایط فروش بسیار سخت شده است اما باز هم در ایران خیلی از نمایندگی ها فروش اقساطی را برای هم وطنان ایجاد کرده است. کمپانی دانگ‌ فنگ از طراحی فوق العاده ای در ساخت خودروی کشنده خود استفاده کرد است به همین سبب اگر شما از تمامی دارندگان خودرو کشنده دانگ فنگسوال کنید، تمامی آن ها از داشتن چنین خودرویی راضی هستند. اما در حال حاضر دو خودروی kx 480 و j6 از مدل های دیگر برند دانگ فنگ طرفداران بیشتری دارند.
در حال حاضر نمایندگی وارد کننده خودروی kx 480 سایپا دیزل است و شما می توانید از کمپانی این مدل خودرو را خریداری کنید هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساط. در کل با سابقه بیش از چند سال از ورود این خودروی کشنده به ایران مطمئن می شوید که تا چه حد این خودرو در بین مردم طرفدار جذب کرده است. پس از خودروهای دانگ فنگ می توان گفت که jaw برند معتبری است اما در حد برند دانگ فنگ طرفدار جذب نکرده است.

حمل انواع بار باکشنده دانگ فنگ(البرز)


همان طور که پیش از این گفتیم کشنده دانگ فنگاز کمپانی چینی است و اما اشاره کوتاهی به سهام داران این کمپانی کردیم که ولووتراکس ۴۵ درصد از سرمایه کل را در اختیار کمپانی مربوطه قرار داده است. حال قرار است شرایط فروش این نوع خودرو را در اکثر شهر های ایران به شما معرفی کنیم. امروزه با وجود تحریم های فراوان قطعا بازار خرید و فروش خودرو های کشنده و کامیون ها با مشکلات زیادی روبرو است.
خصوصا که در حال حاضر خیلی از کمپانی ها اجازه ورود و خروج خیلی از خودرو های بزرگ را ندارد. اما در کل در سال ۹۹ طبق روال همیشگی فقط با وجود قیمت هایی بالاتر نسبت به سالیان قبل شرایط خرید و فروش به صورت نقد و اقساط وجود دارد که آموت بار نیز از چنین شرایطی برخوردار است. در هر صورت خرید نقدی خیلی مناسب تر از خرید اقساطی است اما در خرید نقدی باید میزان سرمایه شما زیاد باشد.
در خرید اقساطی شما با پرداخت درصدی از مبلغ کل می توانید به راحتی خودروی کشنده kx 480 را خریداری کنید و هزینه آن را با شرایط اقساطی ۳۶ ماهه پرداخت کنید. توجه کنید که برای خرید اقساطی انواع کامیون نیاز به ضامن کارمند و ضمانت نامه های دیگر دارید. مدارکی که برای خرید اقساطی نیاز است به شرح زیر است:
  • وجود یک ضامن کارمند یا دارنده جواز کسب
  • کپی جواز کسب یا فیش حقوقی
  • کپی اجاره نامه یا سند مالکیت منزل
  • کپی تمامی مدارک هویتی
  • کپی فیش آب ، برق، گاز
شرایط فروش کامیونت و کمپرسی بنز و کشنده اسکانیا دو نمونه از محبوب ترین موارد هستند که علاقه مندان به آن ها می توانند از شزایط مطلع شوند.

مشخصات فنی کشنده kx480

همان طور که گفته شد کشنده kx480 در بین مردم طرفداران زیادی دارد تا جایی که هنوز هم که هنوز است در ایران در شهرهای اصفهان، تهران، شیراز و تبریز بزرگترین نمایندگی های این محصول وجود دارد و در حال حاضر از پر فروش ترین کشنده ها در ایران محسوب می شود. حال برای آن که شما کاربران گرامی آموت بار با این خودروی بزرگ و کشنده آشنا شوید ما مشخصات فنی این محصول را به شما ارائه خواهیم داد.
شما عزیزان می توانید با مطالعه مشخصات فنی به طور کامل با خودرو کشنده دانگ فنگkx 480 آشنا شوید. مشخصات فنی در واقع ویژگی های یک خودرو هستند و شما با دانستن این ویژگی ها می توانید راحت تر خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید. رونق بازار فروش خودرو های کشنده در حال حاضر در کشور افت پیدا کرده است اما به یاری کمپانی ها و نمایندگی های معتبر در ایران این کاهش توسعه جبران خواهد شد. در ادامه با مشخصات فنی kx 480 با ما همراه باشید.
  • قدرت موتور: ۳۸۵ کیلو وات
  • حداکثر گشتاور: ۲۳۲۱ نیوتون متر
  • حجم موتور: ۱۳ لیتر
  • تعداد سیلندر: ۶ سیلندر با آرایش جانبی
  • کلاچ: تک صفحه ای هدرولیک با کنترل بادی
  • سیستم الکتریکی : ولتاژ ۲۴ و باطری 2*180
  • دنده : سیستم تعویض دنده کابلی، ۱۲ دنده جلو و دو دنده عقب
  • سیستم تعلیق : در جلو فنر پارابولیک؛ در عقب سیستم تعلیق ۸ بالشتکبه
  • فرمان: مدل zf۸۰۹۸با ۵ دور و قطر غربیلک ۴۵۰
  • چرخ ها: لاستیک های 22/5 و رینگ ۲۲، ۵ *0/9
و در کل دارای مخزن سوخت ۳۰۰ لیتری و مخزن اوره پلی اتیلن ۶۰ لیتری و دو سیستم ترمز در جلو عقب به صورت بادی می باشد. کامیونت هیوندا و کامیونت آمیکو اشاره کرد.

دانگ فنگkx 2020مشخصات فنی dang fang kx 480 2020

یکی از به روز ترین خودرو های کشنده دانگ فنگ کامیون kx 480 2020 است که با ورود خود به بازار می تواند به دلیل ویژگی های کاملا متفاوت از مدل های دیگر پیشرفت چشم گیری برای برند دانگ فنگ داشته باشد. این کامیون در بزرگترین نمایشگاه مشهد رو نمایی شد و در هجدهمین نمایشگاه بین المللی به رسمیت شناخته شد. کشنده جدید دانگ فنگ با پیشرانه ۴۸۰ اسب بخار و کامینزو مجهز به استاندارد یورو 5 یکی از بهترین کشنده های سال دانگ‌فنگ است.
علاوه بر آن این کامیونت جدید مجهز به ۱۶ دنده و ۵ گیربوکس هوشمند می‌باشد. اتاق و دیگر سیستم های این دانگ ‌فنگ ‌جدید به شکلی ساخته شده که در هر نوع اقلیمی می توان از آن استفاده کرد بدون آن که مشکل برای خودرو کشنده ایجاد شود‌. در حال حاضر کمپانی دانگ فنگ تصمیم هایی در زمینه تولید مدل کشنده دانگ‌فنگkx 480 کرده که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شود. این خودرو نسبت به مدل های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ دارای ویژگی های منحصر به فردی است و به همین سبب گفته می شود که مدل kx480 2020 فروش ویژه ای خواهد داشت.
از لحاظ سیستم ترمز، قدرت موتور و سیستم الکترونیکی مدل ۲۰۲۰ یک سر و گردن از مدل های قبلی بالا تر است. اما مدل جدید دانگ‌فنگkxبه دلیل منحصر به فرد بودن قیمت بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارد. اما در کل برند دانگ فنگ یکی از پر فروش ترین خودرو ها در ایران است چه خودرو های کشنده و چه خودرو های سواری. مدل های D 270, R 370, , D 375 از مابقی مدل ها در ایران فروش بیشتری دارند.

حمل بار های صنعتی با ماشین دانگ فنگ

قبل از خرید هر نوع خودرو کشنده بهتر است بدانید که قیمت خودروی مورد نظر شما با توجه به ویژگی هایی که دارد چه قدر پیش از گفتیم که ایران در تحریم است و خرید وفروش کار بسیار سختی است اما با این حال در سال ۹۹ نیز فروش اقساطی وجود دارد اما درصد سود و پیش پرداخت آن نسبت به سال های قبلی بیشتر است. اما باز هم قیمت خودروی دانگ فنگ نسبت به مدل ها دیگر مثل اسکانیا و ولوو کمتر است به همین سبب خیلی از کامیون داران و سرمایه داران در این بخش در حال حاضر ترجیح می دهند کشنده دانگ فنگ‌ را خریداری کنند.

انواع دانگ فنگ

آیا به نظر شما خرید خودروی کشنده دانگ فنگ دست دوم کار درستی است یا خیر؟ می توان گفت که ایران یکی از کشور هایی است که با مشکلات زیادی در حوزه واردات خودرو های کشنده و سنگین مواجه است و به همین دلیل همیشه شرایط خرید خودرو های نو برای مردم وجود ندارد به همین دلیل شاید بتوان گفت که بهترین راه برای آن که بتوان هر چه زود تر خودرو کشنده دانگ فنگ را تهیه کرد این است که آن را به صورت دست دوم خریداری کرد.
اما در خرید کامیون دست دوم تا چه حد از سالم بودن خودرو مطمئن هستید؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت که برای خودرو های اروپایی که با تجهیزات کاملا یونیک ساخته شده اندمی‌توان طول عمر بالایی در نظر گرفت اما خودرو های چینی و دیگر کشور ها شاید طول عمر شبیه به خودرو های اروپایی را نداشته باشند به همین سبب خرید خودرو های دست دوم اروپایی شاید آن چنان که به نظر می رسد بد نباشد. اما برای خودروی کشنده دانگ فنگبهتر است مدل نو آن خریداری شوداما خرید کشنده دانگ فنگ دست دوم نیز مقدور است. شما می توانید با مراجعه به سایت آموت بار انواع خودرو های کشنده دانگ فنگ را مشاهده و خرید کنید و برای اطلاعات دقیق تر و بیشتر با نمایندگی های اصلی دانگ فنگ در ایران تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران
(مورد نیاز)
(مورد نیاز)